Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility Φουλιράς Στυλιανός - Δήμος Καστοριάς
Logo Δήμου Καστοριάς
Δήμος Καστοριάς

Φουλιράς Στυλιανός

ΦΟΥΛΙΡΑΣ
21/01/2021

Φουλιράς Στυλιανός

Αντιδήμαρχος Διοικητικής Μέριμνας , Καθημερινότητας και Εξυπηρέτησης του Πολίτη

Βιογραφικό

Πρόεδρος ΔΕΥΑΚ

Αντιπρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου

Αντιπρόεδρος Μπαϊρακτάρειου Ωδείου Καστοριάς

Δημοτικός Σύμβουλος

Μέλος συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων

Μέλος αθλητικών συλλόγων

Απόφοιτος Γενικού Λυκείου Καστοριάς

Αγγλικά (βασικό επίπεδο)

Είναι παντρεμένος κι έχει δύο παιδιά

Του αρέσουν Οργανωτικές, Διοικητικές, Δημόσιες Σχέσεις -Ποδηλασία, Διάβασμα, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Αρμοδιότητες

Η Αντιδημαρχία είναι αρμόδια για την οργάνωση, το συντονισμό, την παρακολούθηση και τον έλεγχο των λειτουργιών της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών, που περιλαμβάνει τα Τμήματα:

α) Υποστήριξης Αιρετών Οργάνων

β) Δημοτικής Κατάστασης και Ληξιαρχείου

γ) Ανθρώπινου Δυναμικού

δ) Διοικητικής Μέριμνας

Της Διεύθυνσης ΚΕΠ, που περιλαμβάνει τα Τμήματα:

α) Εξυπηρέτησης Πολιτών

β) Εσωτερικής Ανταπόκρισης , της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιώνκαι μόνο για το Τμήμα Δημοτικής Περιουσίας και Κτηματολογίου και της Διεύθυνσης Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής και μόνο για το Τμήμα

β) Τμήμα Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) .

Η Αντιδημαρχία επίσης είναι αρμόδια για την μέριμνα της καθημερινής καταγραφής, παρακολούθησης, επίλυσης των πάσης φύσεως προβλημάτων των δημοτών, μέσα από τη συνεργασία και τη συνδρομή των καθ i ύλην αρμόδιων Αντιδημαρχιών, Δ/νσεων, Υπηρεσιών του Δήμου.

Στον συγκεκριμένο Αντιδήμαρχο μεταβιβάζονται οι εξής αρμοδιότητες:

•Τήρηση των νομοθετικών και κανονιστικών διατάξεων που ισχύουν και ρυθμίζουν τις σχέσεις του Δήμου με το ανθρώπινο δυναμικό

•Διαχείριση υπηρεσιών και ανθρώπινου δυναμικού

•Σχεδιασμός και εισήγηση βελτιώσεων και παρακολούθηση της εφαρμογής όλων των διαδικασιών που σχετίζονται με την Διοίκηση, την απασχόληση των εργαζομένων και σύμφωνα πάντα με τις ισχύουσες διατάξεις

•Μέριμνα για τη φύλαξη, ασφάλεια και καθαριότητα των κάθε είδους εγκαταστάσεων του Δήμου

•Μετακινήσεις και μεταφορές του προσωπικού του Δήμου

• Την λειτουργία των ΚΕΠ •Συντονισμός διαδικασιών ανταλλαγής ακινήτων

•Διατήρηση και προστασία της ακίνητης Δημοτικής Περιουσίας και των κοινοχρήστων χώρων του Δήμου

•Επιμέλεια εκμίσθωσης και μίσθωσης της κινητής και ακίνητης περιουσίας του Δήμου

•Εφαρμογή ΤΠΕ και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Δήμου

•Την εφαρμογή και λειτουργία του πληροφοριακού συστήματος ΙΡΙΔΑ

•Μέριμνα για θέματα που απασχολούν σε καθημερινή βάση τους δημότες.

Εικόνα στο pop up παράθυρο